Tosiaanki, mä oon Snapsi ja oon just muuttanu! Tää o aika jänskä paikka, paljon kaikenlaisia ääniä ja hajuja. Mut ruokatarjoilu pelaa, eli kaippa täällä elämään pystyy. Mikäli ruoka-annokset siis kasvavat.

Mä oon hengailu aika paljo tuolla mun mökkeröisessä, siellä on hyvä levätä ja turvallinen olla. Käyn mä välillä mattojakin pureksimassa ja heinää mussuttamassa. Oksiakin sain eilen illalla häkkiin, ai että kun oli kivaa! Ei ole oksia parempaa<3 paitsi porkkana on kyl aika hyvää...ja pelletit...ja olohuoneen matto...

20140912_212049-normal.jpg(hiton salama)

Oksista ei tosiaan ollu aamulla mitään jäljellä, oli kiva viskellä niitä yöllä häkissä. Ja ennenkaikkea syyä.

20140913_094720-normal.jpg20140913_094716-normal.jpg

Tänään kun toi muija heräili tuolta kämpästään ( Aki oli päästäny mut pois häkistä ja antanu aamupalaa<3) niin se alkoi ekana putsata mun vessaa, mut voitteko kuvitella että se oli hämmästynyt kun olin PISSINYT OMAAN VESSSAANI. Ihan vaan sillekkin naikkoselle tiedoksi että sinne vessaan yleensä ne tarpeet tehdään...mä en halua edes kuvitella miten toi tarpeensa tekee tai enemminki minne se tekee... hyihyihyyyyi.

20140913_122932-normal.jpg20140913_134436-normal.jpg

Mulla on sellanen kutina, et jään ihan just kiinni täst koneella olemisesta, joten seuraavaan kirjoitukseen!

 <3